Translate

Translate

duminică, 12 august 2012


 1

 Primul pas,,,,

La inceput, cand m-am gandit sa creez acest blog,,plus urmarile,,am crezut ca este usor,,ma duc,interactionez cu lumea gay,,adresez cateva intrebari unor oameni ce sunt diferiti de noi doar prin cea ce simt ,,,si gata este foarte usor, postez si totul este ok., insa cum adevarat graeste vorba aceea ,,"Socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ,",,am  realizat si eu ca,,desi simplu la prima vedere, mai greu este uneori sa faci munca fizica decat sa postezi o experienta, unele marturisiri. Recunosc cei drept, mi-a luat ceva curaj sa postez, ma invarteam pe langa calculator,acuma inteleg de ce uni autori romani au scris unele carti in ani de zile,,,dupa fiecare paragraf luam o pauza, faceam cu totul alceva,,imi limpezeam mintea,,,ma tot agitam   in gol,,"Cum?","In ce fel sa abordez problema.?","Cum sa o redactez pentru a fi pe intelesul tuturor si sa nu plictiseasca,", citisem cateva exemple dar..,nici pe departe cu ce aveam eu de gand sa fac,,tin sa mentionez ,,pentru o mai buna reactie a celor mentionate dealungul postarilor, fiecare este insotita de un videoclip,unele videoclipuri,,si ma refer la continutul imaginilor nu cea a coloanei sonore, nu au nici o legatura cu postarea, eu ma bazez strict pe coloana sonora,,,in incercarea de a va transmite  starea aceea emotionala,,starea pe care o am si eu,,pe care sper sa o ai si tu atunci cand citesti fiecare postare,,,e  un fel de,,"Hai sa te invit in mintea mea sa traiesti acele clipe o data cu mine",,sper sa functioneze,,,
                                                                                                     Lecturare placuta,,,,si multa rabdare,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu